Digitální kompetence ve 3. třídě

Celý školní rok se děti učí využívat při výuce digitální technologie. Jelikož se již blíží konec školního roku, děti si vyzkoušely, jaké technologie tak umí využít při výuce.
Vše odstartoval rozhovor v Čítance mezi autorkou a žížalou. I děti však uznaly, že informací o žížale se dozvěděly velmi málo. A tak jsme si vytvořili seznam otázek, co všechno by nás o žížalách zajímalo – kolik je druhů žížal, jaké mají orgány, kolik mohou měřit a jakého věku se mohou dožít, jak dlouhé mohou být, jakou mají vnitřní stavbu těla a jiné zajímavosti. Jak to vše zjistit?
Pro děti tak začala skupinová práce na iPadech. Zde zjišťovaly všechny informace, které je zajímaly. Vznikly tak úžasné myšlenkové mapy (žížaly), kde popsaly spoustu zajímavostí.
A jelikož umí děti na iPadech nejen vyhledávat informace, ale také ovládají PicCollage, vytvořily si na závěr naší žížalí práce plakát v této aplikaci. Zde si děti vybraly obrázek žížaly a napsali k ní jednoduché 4 informace.
Při této práci o žížalách tak bylo vidět, jak velký pokrok děti při používání iPadů a daných aplikací za tento školní rok udělaly.
 
Třeťáci, p.uč. L.Jakobi, p.uč. V.Nováková, p.as. L. Kabuďová

Poslední změna: 04.06.2024 - 13:19 Zpět

Adresa:Sedliště 203, 739 36
558 658 123
Adresa: Sedliště 515, 739 36
771 158 535
Zápis do 1. třídy Přijímací řízení Rozvrh hodin Bakaláři
Školkavmobilu.cz Zápis do MŠ
e-Strava